Porsche 718 Spyder RS 2024 року може стати останнім па для платформи Boxster з двигуном внутрішнього згоряння.
Довгоочікуваний родстер Porsche 718 Spyder RS представили офіційно, об’єднавши всі переваги свого аналога Cayman GT4 RS в більш легкому та інтуїтивному досвіді для тих, хто дійсно полюбляє ідею керування з відкритим дахом.
Із опозитним шестициліндровим двигуном, здатним ревіти на обертах до 9 000 об/хв та розташованим прямо за вухами водія, він має стати одним із найзахоплюючих кабріолетів, що пропонуються в цьому класі. Скоріш за все, це буде один із останніх повністю нових двомісних автомобілів із середньомоторною конструкцією з ДВЗ від Porsche, оскільки з 2025 року Boxster та Cayman йдуть в електро.
Як і у випадку з GT4 RS, згаданий вище потужний двигун зародився в 911 GT3. Встановлений по центру, він видає 368 кВт / 500 к.с. потужності, що, якщо вам цікаво, є значним покращенням на 79 к.с. в порівнянні із 718 Spyder без RS. Крутний момент двигуна сягає 449 Нм та він розвивається на обертах до 9 000.
Трансмісія Porsche 718 Spyder RS також ідентична GT4 RS. Механічна коробка передач не пропонується, але семиступінчаста коробка передач PDK з короткими передаточними числами швидко перемикає передачі, розганяючись до 96 км/год із стану спокою за 3,2-секунди та досягаючи максимальної швидкості 307 км/год.
Схожість між Spyder RS та GT4 RS не обмежується механікою. Ви отримуєте ту ж саму аеродинамічну обробку передньої частини кузова, включаючи той же самий дизайн переднього бампера та два повітроводи по бокам кришки багажника з армованого вуглецем пластика. Однак є деякі зміни.
Boxster Spyder RS не має гігантського крила, яке ставлять на Cayman GT4 RS. Щоб залишити аеродинаміку машини збалансованою, кромку переднього спойлера кабріолету зробили дещо коротшою та доповнили унікальним «качиним хвостом» позаду. Легка спортивна вихлопна система Porsche з нержавіючої сталі входить в стандартну комплектацію, як і харрактерні повітрозабірники по бокам за підголівниками.
Та якщо ви вважаєте, що додавання двох літер на заводській табличці Spyder пов’язане тільки з двигуном та кузовом, то кращі інженери Штутгарту, можливо, матимуть з вами сер’озну розмову, тому що навіть дах автівки був перероблений для зниження ваги. Втім, ви можете легко звести на нуль всі їх зусилля, якщо за обідом матимете кращий апетит за звичайний, тому що мова йде про схуднення всього на 7,2 кг в порівнянні із звичайним 718 Spyder, та на 16,3 кг в порівнянні із найпростішим 718 Boxster з відкидним дахом.
Що стосується підвіски, Porsche пом’якшили її для 718 Spyder RS в порівнянні з її братом з жорстким дахом для більш розслабленого шассі, котре, як зазначається, краще підходить для кабріолета. Ви отримуєте Porsche Active Suspension Management та спортивні пружини, котрі занижують автомобіль на 30 мм, а жорсткість пружин та амортизаторів м’якша, ніж у Cayman GT4 RS. Зрозуміло, що ви також отримуєте механічний диференціал підвищеного тертя.
Ті, хто побажає більше хардкору від вже хардкорного пакету, можуть обрати додатковий пакет Weissach. Він включає до себе титанові вихлопні труби, більше вуглецевого волокна, вентильований капот та ще декілька спеціальних логотипів, щоб всі точно зрозуміли, з чим мають справу.
Якщо хтось в клубі не помітить ваші нові колеса на парковці, ви навіть зможете маякнути йому перед очима ексклюзивним годинником Porsche Design в барі, що випущені спеціально для покупців даного авто. Він має титановий корпус, циферблат з вуглецевого волокна та шкіряний ремінець. Механізм виготовлений на годинниковому заводі Porsche Design в Швейцарії, а його ротор нагадує дизайн 20-дюймового колеса 718 Spyder RS.
Porsche 718 Spyder RS 2024 року продаватимуть за рекомендованою роздрібною ціною $160 700. Наступного місяця кабріолет покажуть публіці на заході, що присвячений 75-річчю спортивних автомобілів Porsche, а потім його привезуть на Фестиваль швидкості в Гудвуді.