Поки електрична заміна Cayenne все ще тільки розробляється з плановою прем’єрою в 2026 році, нинішнє третє покоління кроссовера представили в усій красі в рамках Шанхайського автосалону 2023 року. Завдяки всебічному оновленню — всередині та ззовні — Cayenne та Cayenne Coupe третього покоління як і раніше викликають захоплення, а повернення V8 в модифікації Cayenne S лишень прибавляє інтересу до машини на наступні три роки.
Іншим найважливішим оновленням в Porsche Cayenne 2023 року є повністю переосмислений дизайн салону, надиханий Taycan. Всередині з’явився 10,9-дюймовий пасажирський дисплей, а від центральної консолі в традиційному розумінні взагалі відмовилися за рахунок переміщення ричага перемикання передач на приладову панель. Всередині залишилося багато фізичних кнопок, що приємно бачити в масштабному сенсорному тренді, котрим захворіла автомобільна промисловість.
Ззовні Porsche Cayenne 2024 року змінився майже в кожній кузовній панелі. Але визначити точно, що саме змінилося, буде непросто без підготовки або наглядного порівняння старої та рестайлінгової машин, оскільки рестайлінг скоріш еволюційний, ніж революційний.
Фари кроссоверу перепрофілювали, позбавили каплевидного ефекту та надали їм більш квадратний силует. Передній бампер став менш «улибчивим», а передні крила та капот були перероблені, щоб зробити автомобіль, за словами Порше, «більш спортивним». Рухаючись до задньої частини, ми бачиимо нові задні ліхтарі, котрі, здається, охоплюють ширину задньої двері, знову запозичуючи мову дизайну, що використовується в Taycan.
В 2024 році до палітри додали три нових кольори, в тому числі сині Algarve Blue Metallic та Montego Blue Metallic, а також сірий Arctic Grey. Крім того, пропонується новий діапазон дизайну коліс, розмірністю від 20 до 22 дюймів.
Всі запропоновані двигуни отримали незначне збільшення потужності в новому модельному році: від базового 3,0-літрового двигуна V6 з однією турбіною, до 4,0-літрового двигуна V8 з подвійним турбонаддувом для Turbo GT. Найбільша новина заключається в тому, що Cayenne S відмовляється від твін-турбо V6 попередньої моделі на користь недавно вдосконаленого твін-турбо V8 з приростом потужності 34 к.с. / 25 кВт та крутного моменту 50 Нм, що в сумі дає 474 к.с. / 349 кВт та 559 Нм. Для BMW це звучить як тревожні 4,4-секунди в розгоні від 0 до 100 км/год з пакетом Sport Chrono, а максимальна швидкість Cayenne S обмежена на відмітці 270 км/год.
Стандартний двигун V6 з однією турбіною в початковій версії Porsche Cayenne в рестайлінгу розвиває потужність 353 к.с. / 260 кВт та крутний момент 499 Нм, що складає прибавку 13 к.с. / 10 кВт та 49 Нм в порівнянні з дорестайлінгом. Цей же двигун використовується в якості ДВЗ-компоненти в плагін-гібридній версії, де встановлена збільшена високовольтна батарея ємністю 25,9 кВт год (раніше 17,9 кВт год). Сумарна потужність гібриду в результаті досягнула 469 к.с. / 345 кВт.
Накінець, двигун V8 з подвійним турбонаддувом під капотом Turbo GT зберігає флагманський статус для даної модифікації, доступної тільки в кузові купе Він розвиває 659 к.с. / 484 кВт потужності, дозволяючи розвивати максимальну швидкість 302 км/год та розганятися від 0 до 100 км/год за 3,1-секунди.
Як і обіцялося, новий Porsche Cayenne 2024 року отримав оновлену систему підвіски PASM вже в стандартній комплектації з модернізованими амортизаторами у всьому асортименті версій. Porsche запевняє, що ці нові двохклапанні амортизатори оптимізовані для будь-яких дорожніх ситуацій. Вони забезпечують кращу їзду на низькій швидкості та покращену керованість при агресивному проходженні поворотів. Пневматична підвіска залишається опцією, із власним набором покращень.
Хоча Porsche Cayenne 2024 року здається значно покращеним в багатьох аспектах, є один нюанс, котрий оцінять не всі — стартова ціна. В новому модельному році вартість найдешевшої версії автомобіля виросла з $72 200 до $79 200.
Porsche запевняє, що з цього роки вони пропонують багато технологій в стандартній комплектації, в тому числі матричні світлодіодні фари, PASM та багато варіантів активнонї безпеки, при цьому подорожчав абсолютно весь асортимент модифікацій. Cayenne E-Hybrid подорожчав з $86 500 до $91 700 (купе коштує від $95 700), а Cayenne S підскочив з $90 900 до $95 700 ($102 100 за купе). Якщо гроші не мають значення, то рекомендована виробником роздрібна ціна Cayenne Turbo GT сягає $196 300, в порівняння з $188 700 до рестайлингу. Замовлення на новий Каєн вже приймаються, поставки почнуться влітку.