Раніше цього року компанія Volkswagen представила на виставці CES закамуфльований прототип великого електричного седану, котрий в кінцевому результаті стане серійною моделлю ID.7 — седаном з батарейним живленням, покликаним конкурувати з Tesla Model 3 та фактично виступаючим в якості більш престижної електричної заміни Passat.
Дебют електрифікованого середньорозмірного седану заплановано на 18 квітня на автосалоні в Шанхаї, але серійний дизайн машини було розкрито патентним бюро Міністерства внутрішніх справ Китаю, що дає нам уявлення про те, чого очікувати від північноамериканської та європейської версії машини, котрі представлять пізніше.
Як видно на фотографіях, стиль Volkswagen ID.7 в серійній версії включає в себе елементи концептів ID.Aero, ID.Vizzion та ID.Space Vizzion. Також варто відмітити, що для китайського ринку автомобіль позначений як ID.7 Vizzion, а не просто ID.7, хоча залишається незрозумілим, чи застосують цю схему найменування на інших ринках.
Вивчаючи дизайн, ми маємо визнати, що силует седану виглядає дивно високим, хоча ми припускаємо, що це було зроблено на ім’я аеродинамічної ефективності. Верхня частина носу автомобілю відповідає очікуванням, а ось нижня частина дещо здивувала. На відміну від більш спортивної передньої панелі концепту VW ID.Aero, серійний ID.7 має T-подібну графіку, котра майже нагадує Polestar 2. Між нижнім повітрозабірником та областю фар ми можемо помітити слабкі риси есклюзивно китайської моделі Lamando.
Деякі з особливостей дизайну, що зберіглися від концепту, — це корма з узірчастою світловою смужкою на всю ширину, а також чорний дах з контрастною хромованою смужкою. Двірні ручки урівень дверей також перекочовують у виробництво, хоча це було доволі легко зрозуміти навіть по замаскованому прототипу.
При всіх стараннях, Volkswagen ID.7 не здивовує дизайном та різні варіанти коліс ситуацію кардинально не змінять. Можливо, в майбутньому ми побачимо більш спортивний варіант GTX, котрий наблизиться до спортивного силуету концепту, але поки що це все, що ми маємо.
На щастя, внутрішнє оздоблення автомобілю набагато ближче до концепту та майже не змінилося для серійної моделі. Як відомо по опублікованим раніше фото, безперервна хромована стрічка на всю ширину салону підкреслює плоску приладову панель, чиї інтелектуальні вентиляційні отвори вмонтовані у вільний простір між верхньою та нижньою половинками. В цьому просторі також знаходиться приладова панель, невелика та ненав’язлива, щоб надати водієві тільки найважливішу інформацію. Більше можна побачити на інформаційно-розважальному екрані з боку, котрий, здається, представляє собою поєднання ємнісних кнопок та сенсорного управління. Автомобіль зберіг концептуальний дизайн керма та центральну консоль з відкидною кришкою, а іще педалі з вказівниками в стилі Play / Pause, що використовуються в багатьох серійних автомобілях сімейства ID.
Volkswagen ID.7 2024 року дебютує в Китаї як електричний Passat. Незалежно від нюансів в дизайні, технічно автомобіль виглядає багатообіцяюче. Із запасом ходу до 700 км та опційною двомоторною силовою установкою, німецький автовиробник націлився на конкуренцію з Tesla Model 3 та Hyundai Ioniq 6. Якщо ціна буде правильною, ID.7 зможе скласти конкуренцію цим двом автомобілям.
Судячи по специфікаціям, VW ID.7 для китайського ринку живитиметься від акумуляторної батареї на 77 кВт год, що приводить до руху електродвигун потужністю 204 к.с. / 150 кВт. Повідомляється, що максимальна швидкість обмежена на відмітці 155 км/год, та хоча жодна з цих цифр не має офіційного підтвердження від виробника, вони, здається, відповідають дійсності принаймні для базової версії.