По мірі наближення наміченої дати презентації в Маямі, супер-позашляховик Lamborghini Huracan Sterrato заявляє про себе все голосніше. Надиханий світом ралі автомобіль приступив до фінальних позашляхових тестів на випробувальному полігоні Nardo Strada Bianca.
«Все почалося з одного із перших прототипів Huracán, з номером шасі 53», — згадує Мауріціо Реджіані, що займає пост віце-президенту Lamborghini по автоспорту, котрий раніше працював технічним директором, що керував розробкою Sterrato. «Моя команда працювала над цим автомобілем, використовуючи його як лабораторію на колесах. Ми додали кліренсу, використали інші позашляхові рішення. Коли мені вперше випала нагода сісти за кермо, я одразу зрозумів, наскільки цікавим для покупців може стати такий неочікуваний суперспортивний автомобіль».
Багато з етапів підготовки Lamborghini Huracan Sterrato проходили на трасі Nardo Strada Bianca, що імітує широкий спектр умов бездоріжжя. З одного боку вона поєднує трасу приблизно овальної форми, а з іншого боку хвилястий ралійний трек. Проїхавши по цьому полігону, технічний директор Lamborghini Рувену Мору одразу назвав Huracan Sterrato особливим автомобілем.
«Sterrato — один із найближчих мені проектів», — говорить Рувену. «Наша мета не стільки складалася в тому, щоби створити позашляховик, скільки в тому, щоб створити безпрецедентний суперспортивний автомобіль для будь-яких дорожніх умов. Ми побудували прототип та переконалися: це неймовірне авто, на котрому дуже весело їхати по ґрунтовим дорогам із справжніми ралійними налаштуваннями».
Команда добивається, щоб Lamborghini Huracan Sterrato з 5,2-літровим двигуном V10 був однаково вибуховим як на дорозі, так і за її межами. Це вимушує збільшити дорожній просвіт, покращити кути заїзду та з’їзду, збільшити ширину колії та встановити більш широкі шини. Перелічений набір конструктивних змін створив широке поле можливостей для роботи над оригінальним дизайном Huracan.
«Розробка концепту Huracan Sterrato була цікавою з першої миті: вона дала нам унікальну можливість по-новому розсунути межі», — говорить Митя Боркерт, керівник відділу дизайну Lamborghini. «Наша заявлена мета полягала в тому, щоб розробити особливий інший автомобіль для активних, спортивних людей, котрі прагнуть більше розваг та бажають керувати світом навіть за межами доріг чи гоночних трас».
Оригінальний дизайн Lamborghini Huracan Sterrato в статусі концепту презентували в 2019 році. Однак тепер компанія готується представити серійну його версію вже в кінці листопада.