Компанії Porsche знадобилося 18 років, щоб випустити свій 100 000-й автомобіль — ним в грудні 1966 року став полійцейський Porsche 911 Targa. Але чотиридверний електромобіль Porsche Taycan досягнув такого ж результату всього за три роки на конвеєрі: завод компанії в Цуффенхаузені урочисто оголосив про випуск ювілейної машини, не дивлячись на всі обмеженні COVID-19 та кризу із напівпровідниками.
100 000-й Porsche Taycan Turbo S блакитного кольору Neptune Blue відправився до власника у Велику Британію — третій найбільший ринок для електро-седану компанії після США та Китаю. Але якими б вражаючими не були показники виробництва Taycan, моделі ще належить пройти довгий шлях, перш ніж вона зуміє наздогнати легендарний 911.
Нагадаємо, культовий Porsche 911 в 2017 році досягнув психологічної відмітки в мільйон випущених екземплярів та продовжує добре продаватися, навіть краще за Taycan. За результатами перших трьох кварталів 2022 року, наприклад, продажі Porsche 911 фактично виросли на 9% до 30 611 одиниць, в той час як продажі Porsche Taycan просіли на 12% через проблеми із постачанням комплектуючих та склали 25 073 одиниці.
Відмічаючи 100 000-й рубіж продажу Taycan, компанія Porsche поділилася деякими спостереженнями із досвіду клієнтів, що наїхали на своїх «Тайканах» більше 100 000 км пробігу. Всі вони відзначили надійність та зручність даного електромобіля. Наприклад, показова історія Жан-Юбера Револона із Ліона, що у Франції, котрий на своєму Taycan 4S проїхав 188 119 км. Іноді мандруючи по Європі, він долав відстань до 1 200 км на день, та не дивлячись на такий пробіг, за всі ці роки машина затребувала лишень одного візиту на СТО для заміни датчику підвіски. Інший щасливий власник, фармацевт Гійом Такворян, всього за два роки наїхав на своєму Porsche Taycan 4S вражаючі 113 977 км — його автомобіль не бував на ремонті жодного разу. Німецький журнал Auto Bild, також два роки випробував Taycan 4S на міцність, та за 100 000 км пробігу не виявив жодного недоліку в надійності.
Всередині самої компанії Porsche також є приклад великого пробігу серед власників Taycan: шеф підрозділу по розробці кузовів Маркусь Кройтель за 18 місяців володіння Taycan Turbo із лютого 2021 року проїхав 134 911 км, добираючись на роботу та використовуючи авто у командировках.