Volkswagen ID. Buzz Cargo, комерційний вантажний електро-фургон на платформі MEB, визнаний як Міжнародний фургон 2023 року (IVOTY 2023). Цього звання він удостоївся голосуванням судійської колегії з 24 експертів по фургонам.
В результаті голосування Volkswagen ID. Buzz Cargo набрав 110 балів, чим перевершив результат найближчого конкурента в обличчі Ford Pro E-Transit всього на 10 балів. Третє місце на подіумі зайняли одночасно Renault Kangoo E-Tech, Nissan Townstar Zero-Emission та Mercedes-Benz eCitan, побудовані на одній платформі та оснащені однією електричною трансмісією.
Це означає, що вперше в історії всі три місця на подіумі за звання найкращого фургону року зайняли електромобілі, красномовно нагадуючи про темпи революції електромобілів та радикальні зміни не тільки на ринку легкових автомобілів, але й на ринку панельнх фургонів. В порівняння напрошується результат минулого року, коли перше місце зайняв Renault Kangoo із двигуном внутрішнього згоряння.
«Не так вже й часто нам показують новий концепт фургону та відразу ж виводять його на ринок», — відмітив голова IVOTY Ярлат Суіні про новий VW ID. Buzz Cargo на врученні нагороди в Ганновері, Німеччина.
«Вітаю команду дизайнерів Volkswagen Commercial Vehicles із створенням цього унікального автомобіля, що ідеально підходить для екологічно чистого міського середовища. Він, безумовно, створює враження своїм футурістичним та витонченим стилем, але й повертає нас до оригіналу Transporter T1 70-річної давнини з його V-подібним малюнком капоту, видатним значком VW та короткими звісами».
Volkswagen ID. Buzz Cargo використовує ту ж саму електричну платформу MEB від Volkswagen Group, що й хетчбеки ID.3 та Cupra Born, кроссовери ID.4 та Audi Q4 e-tron, а також мінівен ID. Buzz, але сконфігурований для роботи в якості розвізного фургону. Привітальна модифікація Launch оснащена одним електродвигуном потужністю 150 кВт / 204 к.с. на задній осі, котрий забезпечує динаміку розгону до сотні за 10,2-секунди та здатен проїхати на одній зарядці до 400 км. Звісно, при максимальному навантаженні в 648 кг цей діапазон значно скорочується.
Як відомо, VW ID. Buzz Cargo вже продається на ринках Європи, а ось за океан він не поспішає: німецький концерн готує для ринку США подовжену версію пасажирського ID. Buzz, котрий має перетнути Атлантику тільки на початку 2024 року.