Щоб стати одним із бестселерів свого сегменту, KIA Optima вистачило лишень декількох поколінь, та щоб обзавестися кузовом універсал знадобилось цілих чотири. Отже, зустрічаємо – вперше в історії, «Оптіма» в четвертому поколінні стала універсалом. Живий показ новинки відбудеться наступного місяця на автосалоні в Женеві.
KIA Optima Sportwagon в багатьох деталях повторює стилістику минулорічного концепту Sportspace. Габарити нового корейського універсалу наступні: 4 855 мм в довжину, 1 860 мм в ширину и 1 470 мм в висоту при колісній базі 2 805 мм. Об’єм багажника моделі складає 553 літри, тоді як у конкурентів в обличчі універсалів Ford Mondeo, Opel Insignia та Mazda6 по 500, 540 та 506 літрів відповідно.
В моторній гаммі KIA Optima Sportwagon передбачено три двигуна. Базовим фігурує 1,7-літровий турбодизель ний двигун потужністю 141 к.с. та 340 Нм тяги. В парі з ним може працювати шестиступінчата «механіка» або семидіапазонний «робот» с двійним зчепленням. Другий двигун – це 2,0-літровий 163-сильний агрегат, доступний з аналогічною МКПП або шестиступінчатою АКПП.
Топовий універсал KIA Optima Sportwagon GT отримав 2,0-літрову турбочетвірку потужністю 245 к.с., доступну тільки з «автоматом». Про динамічні характеристики універсалу поки що нічого не повідомляється, однак «заряджений» седан Optima розганяється до сотні за 7,4 секунди та розвиває максимальну швидкість 240 км/г.
В майбутньому для Kia Optima Sportwagon підготують гібридну версію з можливістю підзарядки від звичайної розетки. Такий універсал отримає 2,0-літровий 156-сильний бензиновий двигун та електродвигун на 50 кВт з комплектом літій-полімерних батарей ємкістю 9,8 кВт/ч. В сумі гібрид буде видавати 205 к.с. Про позашляхову версію універсалу поки що нічого не повідомляється. Старт продажу KIA Optima Sportwagon у Європі намічено на четвертий квартал 2016 року. Ці буде озвучено пізніше.